Followers

Liku Kehidupan Ku...


HAPPY BIRTHDAY TO ME!

4.9.2011, tarikh menyambut ulang tahun kelahiran yg ke 40..Dh tua pun, tapi minat untuk menulis semakin bergelora dalam diri. Mungkin kerana penambahan usia, gaya penulisan juga sudah cenderung kepada yang lebih serius...Jika ingin mencoret tulisan berbntuk humor, bukan lagi 'kosong' tidak berisi. Ada sekurang-kurangnya satu mesej yg ingin disampaikan..

Terima kasih kepada yang sudi mengungkap kata selamat di hari kelahiranku. Semoga doa kalian diperkenankanNya. Sayang semua, muahhh! <3



RAYA O RAYA!!





Mak dengan anak dah sama naik nak bergaya! Raya punya pasal, yg lain tolak tepi..hehehe




Dah besar anak-anak mak dan ayah! :)



Tengok aje pun dah tahu warna tema tahun ni, merah + hitam! Inilah keluarga ceria ku. Ketawa senda pengubat duka. Lagipun senyuman itu bukankah satu sedekah? Selain mengurangkan kedutan di dahi..:) Pesan saya, senyumlah selalu!


OPEN HOUSE







Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi datang. Masak sempoi-sempoi aje..Tak adalah nak tempah chef hotel 3 bintang. Cukuplah dgn prtolongan 3 chef kecil kat rumah ni...Penuh rumah, seronok pulak rasanya. Insyaallah, ada umur tahun depan boleh buat lagi. Boleh jemput lebih ramai sbb kali ini ada yg merajuk tak kena jemput..huhu. Maaf, tak sengaja :(

SAYEMBARA CERPEN HARI BELIA 2011


Majlis Belia Negara, Kementerian Belia Dan Sukan bekerjasama dengan Dewan Bahasa Dan Pustaka menganjurkan sayembara Penulisan Cerpen Dalam Talian untuk belia yg berumur 40 tahun ke bawah. Jadi nampaknya, inilah kali pertama dan terakhir aku menyertainya kerana tahun depan dh 41 tahun. Dh tak boleh panggil belia lagi...dh nk jadi warga emas!

Gembira tak terkata! Maklumlah, pertama kali...walaupun sekadar saguhati, ianya mnjadi pembakar semangat untuk terus menulis karya bermutu :)